Tigersnest

12 oktober 2013 - Paro, Bhutan

Vandaag terug gekomen uit midden Buthan. Agnes en ik samen in de hottub op de boerderij. Jammer dar mijn tub wel erg hot was :-) Morgen staat het Tigersnest op ons program. Pema neemt ons weer mee. Hij kan het nest in 45 minuten bereiken, wij zullen er volgens hem wel 2 tot 3 uur over doen. We zullen zien. Fijn weekend gewenst vanuit Paro

1. Laura:
    12 oktober 2013
    Prachtig om jullie zo te volgen. Mooie foto's! Geniet ervan, dan genieten wij mee!
  2. Yvonne:
    13 oktober 2013
    Na zo'n uitdaging ben ik natuurlijk wel erg benieuwd geworden naar jullie looptijd naar Tigersnest, hopelijk staan er niet te veel jaks (of is het jakken?)op het pad.
  3. Marianne:
    Hoi Hilde en Agnes,
    wij hebben hier vandaag bizar veel regen gehad, de hele dag door! Dus geniet maar lekker van de bergen en de blauwe lucht.
    Liefs, Marianne
  4. Mascha:
    14 oktober 2013
    Leuk om je belevenissen zo een beetje te volgen! Geniet!!!!
  5. Pa en ma Nijhuis:
    We hebben alle berichten goed kunnen lezen, fijn dat jullie genieten.
    We wensen jullie nog heel veel plezier en we blijven jullie volgen.
    Wanneer we weer zullen schrijven verwachten we dat de hond al jongen heeft.

Liefs Ma en pa Nijhuis en Denise
  6. Pa en ma Nijhuis:
    14 oktober 2013
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Geniet van jullie reis!
    Wanneer we weer een bericht schrijven zal de hond al wel jongen hebben. We blijven jullie volgen.

Liefs Ma en Pa Nijhuis en Denise
  7. Richard:
    25 oktober 2013
    Hilde vorige week toevallig een reisverslag gezien op tv over het tijgersnest,dat was een flinke klim zag ik maar met een prachtig uitzicht.R.