Nieuw Zeeland deel 2

9 januari 2014 - Fox Glacier, Nieuw-Zeeland

Vandaag zijn we neergestreken in Haast. Niet dat we haast hoeven te maken...

Haast is de laatste plaats waar we de Tasmanzee zullen zien, steeds ruig, wild en vol leven. Hoogtepunten van de Westcoast waren toch wel de Pancake Rocks en Fox Glacier. Naast al deze prachtige natuur zijn de Nieuw Zeelanders zelf hele praktische mensen, spreekt mij zeer aan!

Over een week vliegen we terug. Kan bijna niet geloven dat ik dan 15 weken onderweg ben geweest. Dus nog een week veel natuur geweld en daarna weer heerlijk op de fiets boodschappen doen.

Tot snel dus!

1. Ester:
    9 januari 2014
    Wat een prachtige natuur!! geweldig!
    Ik hoop dat jullie nog een week fantastisch kunnen genieten en
    dat jullie een goede reis naar Nederland zullen hebben.
    Liefs, Ester
  2. Helga:
    9 januari 2014
    Denk maar even nog niet aan boodschappen en fietsen; het is hier momenteel een soort herfst, al wordt het langzaam kouder. Veel plezier nog daar in die natuurhemel. Wens jullie goede terugreis.
    Groeten, Helga.
  3. Ditta:
    9 januari 2014
    Mooie foto's, bijzonder dat tijd zo snel gaat als je bezig bent met reizen, maar je hebt iets heel bijzonders meegemaakt de afgelopen periode. Nog even genieten en dan weer het "gewone"leven. Je ziet erg bijzonder ontspannen uit, mooi om te zien. Gijsbert Jan, ik hoop dat je ook nog wat kan ontspannen. Goede reis terug straks naar alle fijne dingen, die het leven hier weer biedt. Liefs Ditta
  4. Yvonne:
    9 januari 2014
    Wat schattig, die zeeleeuwen! Nog een heel fijne week daar en dan zien we jullie weer snel in Nederland!
    Rein en Yvonne
  5. Frida:
    10 januari 2014
    Vrijdag 10 Januari,
    Wat een prachtig eiland,heel mooie foto"s en eenheerlijke temperatuur.Nog een week genieten en dan weer op huis aan.Dat zal wel even wennen zijn,maar dat is nu nog niet aan de orde.Geniet van alles wat Nieuw -Zeeland nog te bieden heeft,goede reis naar huis en tot ziens,Veel liefs en een hartelijke groet Fried.
  6. Hetty:
    11 januari 2014
    Inderdaad,weer prachtige foto's, heerlijk ruig. Strandfoto gaan we hier van de zomer ook maken?
    Fijn, dat jullie hier samen van kunnen genieten.
    Over terug in Nederland ga ik het nu niet hebben.
    Nog mooie dagen gewenst en een goede reis.
    Tot horens/ziens.

Liefs, Hetty.
  7. Hetty:
    11 januari 2014
    Fijn, dat jullie hier samen van kunnen genieten.
    Over terug in Nederland ga ik het nu niet hebben.
    Nog mooie dagen gewenst en een goede reis.
    Tot horens/ziens.

Liefs, Hetty.
  8. Maria:
    20 januari 2014
    Ha Hilde,
    Zo langzamerhand begin ik je echt te missen hier... er is veel gebeurd in een paar maanden in werk-land. Hoor je allemaal t.z.t. Jij komt terug uit Nieuw-Zeeland, vandaag vliegen mijn zus en haar kinderen daar naartoe voor een rondreis en familiebezoek.
    Het blijft gaaf om foto's te zien van dit prachtige land!! Ook van alle plekken die jij de afgelopen maanden hebt bezocht. Leuk om een Hilde in niet-werk-kleding te zien:-).
    Geniet na van alle indrukken die je hebt opgedaan!!! Wat een prachtige levenservaring!
    Hopelijk kijk je langzaam ook weer uit naar ons....
    Lieve groet, Maria