Pai

22 november 2013 - Wiang Tai, Thailand

Het paradijs 'for dreadlock and tofu loving travellers'. We hebben inderdaad heerlijke tofu gerechten gegeten. De dreadlocks hebben we bij anderen bewonderd.
De eerste dag was erg nat. Die dag gingen we ook de uitdaging aan om op een olifant te rijden. We dachten keurig in een mandje maar werden op zijn blote rug gezet. Erg prikkig. Helaas was de olifanten menner met hele andere dingen bezig. Bier drinken, iets van een ingewikkelde sigaret rollen en roken, ver bij ons vandaan lopen... En intussen bleef het regen. Toen zijn we maar verder gegaan, lopend naast de olifant :-)
De volgende dag hebben we een prachtige tocht gemaakt door de bush rondom Pai. Een Thaise gids heeft ons meegenomen. Kapmes en lunch uit een bananenblad en ja, er konden overal slangen zitten.... Zijn meest vervelende ervaring: een klant die door een slang werd gebeten. Wij zijn veilig teruggekeerd.
Vandaag gaan we terug naar Chang Mai, morgen door naar Laos.

1. Helga:
    22 november 2013
    Wat een avonturen; dat maakt wel een beetje jaloers. Ook i.v.m. het weer; hier ook (veel) regen, maar uiteraard héél andere temperaturen. Dank voor bericht, ook Agnes! Hier alles goed.
  2. Lisa Visser:
    22 november 2013
    Hoi Hilde,

Wat een mooie avonturen maak je mee! Er leuk om je verhalen te lezen!

Groet, Lisa
  3. Yvonne:
    23 november 2013
    Stoer hoor, het avontuur met de olifant!
  4. Joan:
    23 november 2013
    lieve Hilde, ik kan er niets aan doen maar zie even voor me, dreadlocks bij jou. Haha.
    Op een harige olifant, wauw, wat gaaf!!! Wat maken jullie veel mee, hou van je. Liefs, Joan